3

Slutet - början på något nytt


Denna goding stod och väntade på mig på frukostbordet. Lovis hade förberett jordgubb/mangosmoothie redan i går kväll. Hon är lik sin mor - förbereder och planerar. Stackars barn! Måtte hon få med sig lite mindfulnesstänk också! 



Hugo fixade snabbt fram två sugrör så vi kunde dela på godheten! Så uppfriskande och gott! När han tröttnat passade jag på att slänga i lite spirulina också! Mumsig frukost!



Idag var en det sista dagen på det lugnare arbetsstället. Det har varit roligt att få inblick i ett nytt yrke och få testa på olika moment. Tyvärr har jag inte hunnit samla så värst mycket energi men jag har lärt känna nya trevliga människor. Jag fick en vacker blomma i avslutningspresent! 


Nu väntar nya utmaningar, men var vet jag inte ännu. Det är riktigt läskigt att inte ha kontroll. Men det är väl någon som tycker att jag behöver träna på att släppa kontrollen så då får jag göra det. Det är inte lätt, kan jag lova. Jag får tänka att jag brukar landa på fötterna. Sen gillar jag ju utveckling i alla former så detta kommer nog bli bra. Tror jag...

Kommentarer:

1 linah:

skriven

gott med smoothie!! <3

Svar: Mumsigt!
Malin

2 Maria:

skriven

Smarrigt. Klart blir det bra för dig, jag håller på dig.
Kram

Svar: Tack kära du!
Malin

3 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Åh så söt den andra bilden är!

Svar: Tack snälla du!!!
Malin

Kommentera här: