2

Hemma igen


Här ligger jag nu. Hemma igen med ett stort leende på läpparna. Inte klokt vad mycket man hinner skratta åt, prata om och fnissa sig fördärvad över under ett dygn. Vi har njutit av god mat och dryck, gofika och snarr. 


Här är några av de glada tjejerna under gårdagskvällen. Stackars grannar, hoppas de repar sig snabbt efter vår invasion. 


Moster G och hennes dotter var med oss på Skype. Extra kul var när uppkopplingen inte hängde med och det blev fördröjning. Moster G var inte så van vid Skype så det blev en del fingrar över kameralinsen, mikrofoner som glömde sättas på och otroligt snabba svepningar över hur fin stuga var. Älskar att vi har så roligt när vi ses!!!


Moster M stickade färdigt mina raggsockar under kvällen. Åh, dessa ska  jag bo i under hösten när våra gamla golv blir svinkalla!

Under kvällen roade jag mig med att fixa till några av tjejerna. Det är ju så kul att sminka och fixa hår!!! 



Före- och efterbilder på snyggsyster och snyggkusinerna. Även Moster M fick en makeover: 



Mamma vill också bli ompysslad så hon fick en makeover i förmiddags. 


Jag använde min händer, armar och axlar igår och det KÄNNS idag! Aj! Som fasen! Det är ju det där med att sluta i tid när man gör något man tycker är roligt. Det är inte lätt. Så idag får jag sota för gårdagen men det bjuder jag på. Det var det värt! 




Kommentarer:

1 Skogsraah ☾:

skriven

Låter jätteroligt :D

Svar: Ja, det var det verkligen😋
Malin

2 linah:

skriven

ha en underbar dag!

Svar: Detsamma till dig!!!
Malin

Kommentera här: