0

Göra-färdigt-huset-tid

De senaste veckorna har varit kantade av att försöka fungera efter semestern. Jag trodde att jag hade samlat på mig massor av energi av sol, ledighet och salta bad. Det räckte inte långt när väl vardagen skulle levas igen. 

Jag har fått möjlighet att pröva ett lugnare arbete under september månad.  Kanske kan energin stanna kvar i kroppen. Kanske slipper jag känna mig som en sil där energin bara rinner rakt genom. Kan ni hålla tummarna för mig?!

Under semestern bestämde jag och maken att vi bokar in göra-färdigt-huset tid så att vi blir klara här hemma. Min man har sletet som ett djur och utför mirakel på löpande band. Svärmor och svärfar har varit här och stöttat upp med marktjänst och hantlangning. Det är sååå skönt!!!


Lovis rum fräschades upp med vit färg på väggarna. Lite omstruktutering och vips blev det ett tonårsrum med gammalt och nytt. 










Nu är ännu ett rum färdigt. Vi checkar av på to-do-list. Skönt! 

Lovis blogg - lovaly.blogg.se

Kommentera här: