3

Trött sällskap



Min lilla goding är trött idag. Vill helst ligga under filten och bara mysa. Hur kan en chihuahua på 1.8 kg vara så tydlig i sitt kroppsspråk?!



Det här är en äkta värmeälskare! Så varmt som möjligt, alltid. Så fort solen lyser in genom fönstret lägger hon sig och solar i de varma strålarna. När jag sätter igång min värmefilt kommer hon joggandes och kastar sig handlöst ner i filten. När det är kallt, regnigt eller snö ute springer hon på tre ben. Hon visar tydligt sin avsky genom att knappt nudda marken. 


Gosigt värre när hon borrar ner nosen i filten. Jag är så glad att få bo ihop med världen trevligaste lilla sällskap. Min lilla bebis❤️

Kommentarer:

1 Maja H:

skriven

Men åh vilken sötnos!

Svar: Visst är hon!!!
Malin

2 Maria:

skriven

Oh så söt om jag skulle ha en hund skulle det vara en sådan liten goding.
Kram

Svar: Jag verkligen rekommendera denna rasen!!! Trevlig, sällskaplig och väldigt behändig storlek! Kram
Malin

3 home2tiny:

skriven

Vilket litet charmtroll, så söt. Kramisar Tina

Svar: Ja, charmtroll är vad hon är! Kram
Malin

Kommentera här: