0

Mmm... Blä!!!




Jag har ju läst på lite om ayurveda och försökt sätta mig in i det. Det finna massor av självtester att göra på nätet för att utröna vilken dosha (personlighetstyp) man är. När jag väl klurat ut vilken typ jag tyckte passade mig, hittade jag ett smoothierecept för min dosha. 

Den måste jag ju testa! Handlade hem ingredienser som äpple, päron, roccola, spenat, stjälkselleri, ingefära och citron. Slängde i allt i mixern och tillsatte vatten, gurkmeja och spirulina också. Eftersom jag jag blivit så van vid annorlunda smaker skulle ju inte denna smoothien vara något problem. Ja, eller hur!?!? Jag har svårt att beskriva denna hiskeliga smak! Det var inte det godaste jag ätit! 




Visst ser den god ut?! Hahaha, det kan ju inte bli bra jämt! Nu vet jag hur en smoothie också kan smaka! 

Men en ny erfarenhet rikare fortsätter jag och Hugo dagen i lugnt och skönt tempo.

Ha en go fredag!!!


Kommentera här: