3

Fyndat på Netto

Jag älskar när det finns ett flöde i livet, när allt flyter på och förändras. Utvecklas. Att ständigt ha något nytt att se fram emot och uppleva. Så är jag med mitt hus också. Det är så tråkigt att gå i samma atmosfär dag ut och dag in. Det där med att göra ett rum färdigt och sen låta det vara har aldrig varit min grej. Det kan alla mina vänner intyga, haha! De blir förvånade när jag inte har förädrat något här hemma. 

Så idag var det dags igen. Handlade på Netto och hittade en quiltad pläd i vackra färger. Höstens färger i ett och samma print. Var bara tvungen att köpa den. Inredningshumlan surrade i bröstet, som Ernst skulle sagt! 


Sen hittade jag ljus och servetter som gick ton i ton. Genast började min hjärna att inreda köket och visste direkt att det skulle passa perfekt för ändamålet. Väl hemma var det bara att sätta igång med min färdiga inredningsplan. Nytt ljus och nya servetter på bordet. 


Nya ljus i glasburkarna på köksön.



Netto har fina melaminserviser emellanåt. De är perfekta att ha som komplement till vardagsservisen. Lagom storlek och inget man behöver vara rädd för att tappa i golvet. Vi använder dessa mycket på sommaren när vi dukar upp i trädgården. Jag köpte ett nytt set i härliga färger som passade bra till den nya höstinredningen. Fånigt att man kan bli så glad för en plastservis!





Sen var det äntligen dags för att inreda med nya pläden. Kökssoffan fick sig en uppfräschning. 


Nu pustar jag och Hugo ut i soffan! Nu gäller det att samla ihop energin igen! 

Kommentarer:

1 linah:

skriven

snyggt:D!!

Svar: Tack❤️
Malin

2 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Vilka underbara fynd :)

Svar: Ja, jag blev så lycklig när jag såg dem i butiken!
Malin

3 Maria:

skriven

Sååå fint det blev.
, ibland bara dyker det upp väldigt roliga produkter i den butiken, kul.
Köpte du muggarna nu oxå ? Jättefina

Svar: Tack snälla! Ja, jag köpte muggarna nu också!
Malin

Kommentera här: