0

Ständig förändring!

Jag älskar att förändra! Se hur det utvecklas, ändras och förnyas. Till något annat, något nytt, något annorlunda. Inredning är en härlig sak. Där får jag ständigt en förnyelse med relativt små medel. Vårt hem är i en förändrlig process - alltid! 
 
Så här ser vårt sovrum ut just nu. Men kanske inte imorgon😋       
 
 
 
 
 
Jag och min man gillar att åka runt på loppisar, second hand affärer och utförsäljningar. Många fynd har gjorts under åren! Perfekt när vi både sparar på miljön och i plånboken. I denna blogg tänkte jag visa lite hur vi löser våra inredningsproblem. Hur vi förändrar, förnyar och utvecklar vårt hem. 
 
 
Välkomna! 
 
 
 
 
 
 
Allmänt Inredning Sovrum Inredning Kreativ hörna Olssonjensen Sovrum Stoppad sänggavel, Vit fårskinn industrilampa

Kommentera här: