0

Ledig



Började morgonen med en power walk i solen med maken, son och hund. Tänkte att jag skulle försöka få upp flåset nu när jag är ledig. Nu efteråt sitter jag i solstolen och mumsar på en hallon/mango smoothie som Lovis gjort. Blir ju riktigt bortskämd med dessa goda blandningar! 

Nu är jag ledig i fyra veckor. Orden smakar bra i munnen, leeeeedddiiiggg. I år har jag och maken fyra veckors ledighet tillsammans. Jag kan inte ens minnas när det senast hände. Nu när vi båda är anställda har vi det så här bra. Annat var det när maken hade egen firma. Ojojoj, det var ingen semester att tala om. Ett år fick vi en helg tillsammans. Så denna semester ska vi banne mig njuta av fullt ut oavsett väder! 

I eftermiddag bär det av för att fira en go 40-åring. Ska bli kul att träffa släkten igen. Vi brukar ha det vansinnigt roligt tillsammans! Kan kanske bero på att vi är lika galna och impulsiva allihop. Samma skrot och korn liksom! 



Kommentera här: