1

Dagen då vissa gick på sommarlov



Min fyraåring slutade idag på sin avdelning för att börja på en ny efter semestern. Så i eftermiddag började Hugo sitt efterlängtade sommarlov!  


Två av hans tre fröknar ska börja på andra avdelningar efter omorganisationen. Vi ville ge dem en kombinerad sommarpresent och tack-för-denna-tid-present. Har funderat länge på vad vi skulle köpa. Efter jobbet idag körde jag inom blomsteraffären. Där fick jag hjälp med dessa fina burar: 



En fågelbur modell mindre, plättar i luften, vaxat papper och en söt liten fågel. De blev så himla söta! 



Jag blev supernöjd och fröknarna blev jätteglada. Ett perfekt avslut på en härlig tid! 

Nu ligger de andra i solen och njuter. Jag sitter och gungar i min hammock och läser Lär dig leva av Mats och Susanne Billmark. 

 

Riktigt bra och tänkvärd bok! Skulle alla må bra av att läsa! Ha en härlig dag! 

Kommentarer:

1 Linnea:

skriven

Jätte fina burar! Det hade i alla fall jag blivit glad för! :)

Svar: Tack Linnea! Kanske att man skulle köpa sig en egen?! 😎
Malin

Kommentera här: