4

Magisk himmel


 
Denna magiska himmel tog jag och Lovis tillvara på nu ikväll. Vi körde hem hennes kompis och blev helt hänförda av naturens eget konstverk. Mobilerna åkte fram för att föreviga ögonblicket. 

Det är ofta jag gör så. Fotograferar vackra ting. En del tycker att man ska  uppleva stunden i nuet istället. Det är ju ett sätt att leva sitt liv på. Min tanke är att få tillgång till och återuppleva stunden varje gång jag ser bilden. Minnas hur det kändes, var jag var och med vem. Att återigen känna lyckan av att få betrakta naturens underverk. 

Tack Moder Jord för allt det vackra du besitter! Du fyller mitt liv med vackra ögonblick! 

Kommentarer:

1 Maria:

skriven

Vilken fin bild, det gäller att vara bered med kameran .

Maria

Svar: Verkligen! I högsta hugg😋
Malin

2 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Vackert! :)

Svar: Tack❤️
Malin

3 linah:

skriven

åh så vackert! <3

Svar: Visst är det❤️
Malin

4 linah:

skriven

sv; men åh!! tack fina du! <3

Kommentera här: