1

God sommarmorgon



Mmm, jordgubbar och kaffe!!! Har precis landat vid frukostbordet efter att ha lämnat stora tjejen vid bussen till Tosselilla. Fritidsgården ordnar en årlig bussresa dit. Så mysigt att få åka dit med sina kompisar och UTAN pinsamma föräldrar! 

Om en stund ska lillebror på sommarfest på förskolan. Som han har längtat efter detta! Min minsta tjej ligger nerbäddad i soffan med feber och hosta, stackaren. Det blir till att köra och handla sånt som är gott när man är sjuk. 

Ska hinna med att vila själv idag också. Igår kväll var jag på bristningsgränsen. Så trött och så ont!!! Var på lunch med jobbet igår. Fick skjuts dit och hem men jag var ändå helt slut efter två timmar. Det tar på energin att försöka vara som vanligt, den glada och pigga Malin. Det är ju bara dumt att låtsas vara något jag inte är. Det är ju bara mig själv jag lurar...

Men jag lär mig något för varje gång jag går över mina gränser. Kanske hinner jag bryta innan nästa gång!? 

Ha en underbar dag mina vänner! Det ska jag ha! 


Kommentarer:

1 Lovis Lind:

skriven

Min underbara mamma! Jag hade superkul idag!❤️

Kommentera här: